Pages

Monday, May 2, 2011

X+perience v/s X+pression

As salam..alkisahnya,jam udah menunjukkan pkul 10.00mlm..tp mata kau ni sperti baru 30 minit bgun dr tido..jadi dgn mood mata x mau tido ni aku nk perbanyakkan n3 kt blog ni..dr 1st aku msuk blok ni aku pnah dmaklumkan oleh KB aku yg time2 exam ni blok aku akan sprti zoo negara..betul dan tepat skali..hahahha..pd pndpat aku,bdk2 blok aku ni bleh tahan gak..maksudnya ragam2 dorg ni x de la melampau2..just nakal2 je..hehehe..time dorg ngan exam mmg la..bising gak..ade yg 3,4 pg bleh menyanyi2 riang,berpetikkan gitar..hahhah..siap nyanyi lagu2 jiwang plak..ape punye konsert da smpai pg2..hhahah...dorg x tau ke aku dok gelakkan dorg je dlm umah tu..kikikiki...pastu ade la yg jtuh terACCIDENT..sib baik x ape2..mula time aku dpt kol tu,aku ngah curik2 blik ipoh...hehehhe..dh plan baik punye nk wat jahat sket,tup2 ade plak budak yg jtuh..cuak gak..blur..blur..x tau ape action yg patut di buat...pastu aku pun contact la mereka2 yg berkenaan,di ikuti budak yg jtuh tu..aku rasa budak hangin kot ngan cik dorg ni..ade ke patut 1st2 word slpas slm aku tanya "hahahah..best ke je jtuh moto..pdan muke,dh tau nk exam pi jlan2 wat pe"...jahat gile r mulut aku ni..sian bdak tu..sbnye sy gurau je..cume x kne tempat kot..hahahah..maaf yek..sy isau sbnye ngan keselamatan kamu..tp nk ckp uuo yg sy isau tkut kamu ngat sy anggap kamu mcm budak2 kecik plak..jd jgn mare rrrr..tu la dia,keesokkannya aku trus ke hosp.slim river tuk 4llow up sorg lg yg dikatekan tlah dihtr ke hosp.teluk intan sbb proses simen menyimin nk dilakukan..sahhhh..budak tu dh dhtr ke hosp.teluk intan..huhh..lega hati mak,kire 2,2 nya ok la..x de ape yg merisaukan..hehehhehe..pastu minggu dpannye,disaat aku tgh bercinta2 mngupas kentang,barang dan ramuan lain utk msk tghri ttbe...tuk..tuk..tuk..cikkkk..cikk...aku pun jwb r.."ye sy..skjap 5 mnit"..utk stiap ketukkan mmg kne delay 5 minit..yela blok aku kan kwsan lrangn wanita..jd kne pura2 jd lelaki skejap le..heheheh..alkisahnya dorg ketuk sbb ade budak jatug kt blik...sib baik just budak dpan umah aku je..aku pun dgn gaya penuh ketenangan nye msuk la ke dlam umah bdak2 tu..tgok2 dak tu ngah berlumuran darah..aduhhhh.gawat ni...mau bikin ape dong???????..kata hati aku..so mmg kne kol ambulance ni..tp no x dok la plak..jd trus terlintas kt otak aku ni aku kne kol felo lain utk help tlg aku..sib baik la dorg ade..n thanks a lot la kt budak blok aku yg tlg handle budk yg jtuh tu...aku bukan ape,sbb lelaki kan..aku blur r nk respon mcmane..klu perempuan dah mmg aku trus cuci drh dia dah..n bace ape yg patut tuk bg budak tu bertenang..ni laki..klu la dia sepak je aku time tu..mau tersungkur bwh katil dibuatnya..jadi ni pgalaman yg baik la utk aku...ape yg berlaku mmg ade hikmah nye kan...best dpt lalui pgalaman sebegini..itu life seorg felo,mmg byk yg kne blaja n merasai pngalaman..anyway mmg best jd felo ni..susah senang bersama2..thanks 4 all the great things...wish i can be a better felo 4 the rest of my beloved student..:)

0 comments:

Post a Comment