Pages

Sunday, May 22, 2011

Tipah tertipu...pang kang!!!!!..:P


As salam, sbnye dh basi dh story pasal kursus kepimpinan JMK ni..dh 2 minggu berlalu tp bru pg yang indah dan penuh kengantukan ini bru aku berkesempatan tuk taip kt blog ni..Pd kursus kali ni, 1 lg pelajaran hidupp aku belaja trutama hidup sbgai seorang felo..almaklumla aku ni kan felo amatur,yg kurang pngalaman tp penuh perhatian..hohoho..from my observation kali ni punye skuad krg fit sket..dorg mmg kne di latih spy lebih kuat mental n fizikal..yela bukan senang adik2 oi nk jd JMK...even akaaaaaaakkkkk ni xpenah jd JMK tp i tau la camno life org2 yg ade jwtan2 tertinggi ni...jd tuk adik2ku insyaALLAH boleh!!..

Ok,1 got interesting story to share with..ok share psl ragam budak2 yg lembik2 bila g kursus ni..hahaha..ops..b4 tu akak mtk maaf dulu yek...akak just bg opinion je...:P..ada sorang hamba ALLAH ni,yg dr mula lagi mengagendakan mslh problem...klakar la senantron dia..aku sbnye mmg x dinafikan rasa lembut hati n kesian tu sentiasa ade,tp bile terlalu poyo tu aku x bleh la nk layan sgt ragam2 yg x logik kan..walau macam mane pun aku doakan dia sihat n kembali sihat..nk cite ape yg jd rasa x baik plak..berdosa gak cume as a felo sy nk ingatkan, sy mmg berjiwa kakak utk kamu tp jgnla smpai kamu mengambil kesempatan atas kasih sayang akak ni yek adik ku sayang..bukan ape seriously akak terasa tertipu..dan sewenang2nya ditipu..tp bgus jgk ngan ape yg jadi kan,atleast 1 learnt somethings..tp kesianla kt kwn2 kamu yg lain,if dorg betul2 sakit mst x dpt perhatian sempurna sbb dlm mind setting akak skang ni x mcm dulu..jadi its a good experience 4 me to get learn in deep insight of a duty as a felo..whatever it is, i luvvvvvvvv my student so much....thanks bcoz being a wonderfull brother n sister 4 me..:)

0 comments:

Post a Comment