Pages

Sunday, December 12, 2010

myNEXTlifestyle

Salam,hidup ni mmg mcam roda...dan hidup ni jgk mcam ABC..Air+Batu+Campur...mcm2 ade..kadang2 semua dicampur dlm satu...tp kadang2 ada option utk mtk makcik jual ABC tu utk tak letak ramuan yang kite x suke kan3...Even mcm x kene je introduction n3 ni,tp ..ermmmm..blasah je la...:P...
For the new 1, aku berjaya jd fellow..erm mmg wish tuk jd fellow..sbb utk mematangkan dan mewarnai lg kehidupan aku..almaklumla..seumur hidup belum penah duk berasrama...jd perasaan nk duk kolej n join aktiviti mahasiswa itu sgt melonjak2 dlm hati aku ni..hihihihi...selain tu,aku rasa mmg ok jd fellow ni,sbb bleh aplikasikan tanggungjawab sbgai seorang kakak tu..cececeeeeehhhh...bertambah lg la adik2 aku kan3...abah ckp, bgus sbb jd fellow tu satu cabaran tu..jd aku senyum senang je..sbb mak n abah senang aku jd fellow..

for the 2nd, aku dah konpem jwtan...yeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaa.......terasa sgt bersyukur...erm,bukan ape,aku slalu rasa x banyak pun jasa aku pd UPSI ni..kadang2 wat keje pun x bpe nk bgus,dh la lembab...careless plak tu...kadang2 2 slalu gak kuar2...hehehhe..tp tu la aku msh di bagi kesempatan dan rezeki...terima kasih YA ALLAH...aku slalu rasa mcm rugi je UPSI bayar gaji aku..erm tp deep inside aku cube sedaya upaya aku..even aku bukan seorang yg byk skill dan bijak pandai tp aku willing to work,x kira la ape keje yg aku dpt aku ttp buat jgk..tu jela cara utk aku tenangkan hati tuk terima duit gaji setiap bulan.....yg penting jgn sekadar pandai cakap je..tu prinsip yg penting...:)

0 comments:

Post a Comment