Pages

Sunday, April 25, 2010

Ape YaNG awk BUAt ni.............

si Pencuri hati dah mencuri sedikit ruang dihati aku...hadirnya dia mengubah sedikit gaya bahasa aku...x dinafikan,aku senang dengan kehadirannya..aku nk bercerita live pada orang ternyata aku malu..tp pada seorang pernah aku ceritakan,pasai skill pencuri itu benar2 buat aku fly...namun aku msih berpengang kuat pada stigma 'mulut lelaki mmg manis berkata2,indah didengar tp jgan mudah percaya'...bkn sengaje aku berpkrn mcm tu tp pnglman lalu byk mengajar..kadang2 mereka hanye test market je...afdlin pernah berkata2.."tanpa keberanian mimpi x kan jd kenyataan"...mmg betoi...kerana takut aku rasa biar kan sja...namun aku akui dia semakin mencuri hati aku,dan aku semakin menafikannya..ishk2...aku rasa dia sekadar berbasi2 shj..sbnye apabila aku hati aku mula terbuka untuk seseorg maka aku akan berdoa semoga sekiranya dia jodoh ku maka permudahkan,jika tidak jauh kan perasaan indah yg hadir di hati aku ni..dan sabarkan aku menanti jodoh untuk ku...dan setelah itu,bberapa hari aku x berhubung dgn pencuri tu...aku semakin yakin mmg wajar untuk aku tidak berperasaan indah2 cinta dgnnya..tp slpas bbrpe hr tidak berhubung itu,dia kembali menghubungi aku dan adakah aku perlu buang saja rasa indah itu atau aku sepatutnye simpankan saja rasa itu atau...................................

0 comments:

Post a Comment